Algemeen secretariaat

Waar kan je ons bereiken?

De stadsdiensten werken enkel op afspraak. Neem contact op met de dienst of bel het onthaal op het nummer 016 80 57 00.

Het secretariaat zorgt voor de administratieve ondersteuning van de algemeen directeur en is verantwoordelijk voor de opmaak van de agenda en de verslagen van het schepencollege en de gemeenteraad.

Waarvoor kan je bij ons terecht?

Openingsuren

Maandag van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Dinsdag van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 19.15 uur
Woensdag van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Donderdag van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten
Maandag 13-12-2021 van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Dinsdag 14-12-2021 van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 19.15 uur
Woensdag 15-12-2021 van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Donderdag 16-12-2021 van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Vrijdag 17-12-2021 van 08.30 tot 12.30 uur
Zaterdag 18-12-2021gesloten
Zondag 19-12-2021gesloten
laden

Sluitingsdagen

Sluiting eindejaarsperiodezaterdag 25 december 2021 tot zaterdag 1 januari 2022

Wie is wie?

Naam contactpersoon Telefoon
Ingrid Goyens (Diensthoofd) 016 80 57 70 ingrid.goyens@tienen.be
Debby Vernelen (Medewerker) 016 80 57 74 debby.vernelen@tienen.be
Wim Broos (Medewerker) 016 80 57 77 wim.broos@tienen.be