hr

Waar kan je ons bereiken?

De stadsdiensten werken enkel op afspraak. Neem contact op met de dienst via e-mail.

De dienst hr behandelt alle personeelsaangelegenheden, gaande van selecties, het functioneren en doorgroeien in de loopbaan, het beheer van de personeelsdossiers en loonadministratie en de opvolging van de rechtspositieregeling en de arbeidsregelementen.

Openingsuren

Maandag van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Dinsdag van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Woensdag van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Donderdag van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten
Maandag 25-10-2021 van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Dinsdag 26-10-2021 van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Woensdag 27-10-2021 van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Donderdag 28-10-2021 van 08.30 tot 12.30 uur, van 13.30 tot 16.30 uur
Vrijdag 29-10-2021 van 08.30 tot 12.30 uur
Zaterdag 30-10-2021gesloten
Zondag 31-10-2021gesloten
laden

Sluitingsdagen

Sluiting Allerheiligenmaandag 1 november 2021
Sluiting Allerzielendinsdag 2 november 2021
Sluiting Wapenstilstanddonderdag 11 november 2021
Sluiting Dag van de Dynastiemaandag 15 november 2021
Sluiting eindejaarsperiodezaterdag 25 december 2021 tot zaterdag 1 januari 2022

Wie is wie?

Naam contactpersoon Telefoon
Dagmar Frenssen (Beleidsmedewerker) 016 80 58 33 dagmar.frenssen@tienen.be
Katrien Biebaut (Diensthoofd) 016 80 57 58 katrien.biebaut@tienen.be
Sonia Soetaerts (Bestuurssecretaris) 016 80 56 60 sonia.soetaerts@tienen.be
Femke Vander Eet (Deskundige) 016 80 58 21 femke.vandereet@tienen.be
Femke Decoster (Medewerker) 016 80 58 28 femke.decoster@tienen.be
Cindy Moens (Administratief deskundige) 016 80 56 85 cindy.moens@tienen.be
Annick Vanderwaeren (Gegrad. medisch secretaresse) 016 80 56 74 annick.vanderwaeren@tienen.be