Afspraak maken bij de dienst burgerzaken
Vanaf maandag 14 mei ’18 werkt de dienst burgerzaken uitsluitend op afspraak. Dit betekent dat je niet meer in de wachtrij moet gaan staan bij een bezoek aande dienst, maar zelf op voorhand een afspraak plant op een moment dat het jou past.Handig toch?!
Hoe een afspraak maken?
Een afspraak maken kan momenteel op drie manieren:
- via www.tienen.be/afspraak
- aan de onthaalbalie in het stadhuis (voor de openingsuren klik hier)
- telefonisch op het nummer 016 80 57 00 (elke werkdag van 08.15 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.15 uur, op dinsdag ook van 18.00 tot 20.00 uur).
Bij je bezoek aan het stadhuis dien je wel nog een ticket te nemen. Dit kan via deticketzuil in de onthaalruimte of via de onthaalmedewerker.
Geen afspraak nodig voor de snelbalie
Voor onderstaande verrichtingen en documenten heb je geen afspraak nodig. Deze worden afgeleverd aan de snelbalie.
Bij je bezoek aan het stadhuis vraag je een ticket voor de snelbalie aan de onthaalmedewerker.
- Afvalzakken en zelfklevers voor gft-afval, grofvuil en snoeihout B
- Afhalen elektronische identiteitskaart, kids-ID, reispas en rijbewijs
- Attesten van leven, nationaliteit, samenstelling gezin en woonst*
- Bewijs van goed gedrag en zeden
- Formulier polio-inentingen
- Kiesbrief verkiezingen
- Melding beroepswijziging
- Volmacht verkiezingen of reis naar het buitenland
- Wettigen handtekening
Contact
-
Burgerzaken
Stadhuis
Grote Markt 27
3300 Tienen- Tel 016 80 57 54
- Fax 016 82 23 32
- burgerzaken@tienen.be
- http://www.tienen.be
Openingsuren
- Vandaag open van 08.30 tot 12.30 uur
- Morgen gesloten
Volg ons op